Kundtjänst
Hur kan vi hjälpa dig?
Vanliga frågor till oss:
Om du lägger din beställning före kl. 12.00 (på vardagar), skickas den samma dag. 90% av våra försändelser levereras inom 2 arbetsdagar. Du får en försändelsebekräftelse via e-post så snart din beställning har lämnat vårt lager.
Nej. Alla våra försändelser skickas i diskreta bruna lådor utan logotyper utanpå. Det står inte Blush Me, Woo Me på paketet eller fraktetiketten, men Purefun Logistics.
Du kan spåra ditt paket via spårningslänken som ingår i e-postmeddelandet med försändelsebekräftelsen. Vi skickar alltid ett bekräftelsemejl när paketet lämnar vårt lager. Om du inte hittar e-postmeddelandet, kolla skräppostmappen.
Om det är en batteridriven produkt bör du först kontrollera batterierna. Byt ut dem och se om något förändras (det är mycket vanligt att "gamla" eller svaga batterier används, vilket gör att vibratorn inte fungerar ordentligt). Se också till att batterierna är rätt isatta. Vanligtvis finns det ett + märke. Om det inte finns där, kan du prova att justera batteriernas riktning. Vi rekommenderar också att du tar ut batterierna när du har använt produkten, så att både batterierna och produkten håller längre.
Som kund hos oss har du alltid 30 dagars retur- och ångerrätt. För att vi ska kunna godta din retur, får produkten inte ha använts, och förpackningen/förseglingen får inte ha öppnats. Det är självklart möjligt att returnera enskilda produkter från din beställning eller hela beställningen.
Du kan läsa mer om hur du gör en retur här
Ja, alla produkter i webbutiken är tillgängliga på vårt eget lager, så att vi kan skicka din beställning snabbt och effektivt.