Order och beställning

Ibland kan det hända att orderbekräftelsen blir sorterad som skräppost, kolla om den fastnat i skräppostmappen i din mail klient.

Om du fortfarande inte kan hitta den är du välkommen att höra av dig till oss så skickar vi en ny, kanske kan det vara så att det råkat bli ett stavfel i mejladressen.

Ändringar och avbeställningar kan endast göras på beställningar som inte packats på vårt lager, vi behandlar våra beställningar löpande via ett snabbt logistikflöde så kontakta skyndsamt kundtjänst om du vill göra ändringar eller avbeställa. Vi skickar en leveransbekräftelse via e-post när vi skickat beställningen.

Om vi redan skickat din order så behöver du hämta ut den och returnera den till oss, du hittar retur information här.

Ta kontakt med oss så snart du upptäcker felet. Har vi redan hanterat/skickat din order så kan vi tyvärr inte göra några justeringar i efterhand.

Alla beställningar skickas i diskreta bruna kartonger.

Det står inte Blush Me på kartongen/fraktetiketten.

Beställningen levereras alltid till postombud.

Beställer du innan kl 16.00 så skickas din beställning samma dag (vardagar) och då har du vanligtvis redan ditt paket dagen efter, 95% av våra försändelser levereras inom 1 dag (vardagar). Leveransbekräftelse skickas via e-post när beställningen lämnar vårt svenska lager.

Blush Me har ofta många kampanjer igång med olika influencers där vi erbjuder rabattkoder, håll utkik!

Fick du inte svar på din fråga? Hör av dig så hjälper vi dig!

Kontaktformulär