Beställning

Allt om beställningsprocessen 

Vanliga frågor: 

Ibland kan orderbekräftelsen hamna i skräppost. Vänligen kontrollera om den har hamnat där.

Om du fortfarande inte hittar den, vänligen kontakta oss, så skickar vi dig en ny. Det kan vara ett stavfel i e-postadressen.

Ändringar och avbeställningar kan endast göras på beställningar som ännu inte är packade på vårt lager. Eftersom vi hanterar beställningar snabbt via en effektiv logistikprocess, ber vi dig vänligen kontakta vår kundservice omedelbart om du vill göra ändringar eller avbeställa beställningen. 

Vi skickar dig en fraktbekräftelse via e-post så snart vi har skickat din beställning.

Om din beställning redan har skickats, måste du hämta den och returnera den till oss. Information om retur finns här.

Kontakta oss så snabbt som möjligt så snart du upptäcker felet. Om vi redan har behandlat eller skickat din beställning, kan vi tyvärr inte göra några ändringar.

Alla beställningar skickas i diskreta bruna lådor.

Det står inte Blush Me, Woo Me på kartongen eller fraktetiketten, och det finns ingen indikation på paketets innehåll. 

Om du beställer före kl. 12.00 på vardagar, skickas din beställning samma dag. Du får vanligtvis ditt paket inom 1-3 arbetsdagar. En fraktbekräftelse skickas via e-post så snart beställningen lämnar vårt lager.

Woo Me har ofta många kampanjer med olika influencers, där vi erbjuder rabattkoder - så kom ihåg att hålla ögonen öppna!