Retur och
reklamation

Allt du behöver veta om retur av en order. 

Vanliga frågor till oss:

Om du lägger din beställning före kl. 12.00 (på vardagar), skickas den samma dag. 90% av våra försändelser levereras inom 2 arbetsdagar. Du får en försändelsebekräftelse via e-post så snart din beställning har lämnat vårt lager.

Nej. Alla våra försändelser skickas i diskreta bruna lådor utan logotyper utanpå. Det står inte Blush Me, Woo Me på paketet eller fraktetiketten, men Purefun Logistics.

Du kan spåra ditt paket via spårningslänken som ingår i e-postmeddelandet med försändelsebekräftelsen. Vi skickar alltid ett bekräftelsemejl när paketet lämnar vårt lager. Om du inte hittar e-postmeddelandet, kolla skräppostmappen.

Om det är en batteridriven produkt bör du först kontrollera batterierna. Byt ut dem och se om något förändras (det är mycket vanligt att "gamla" eller svaga batterier används, vilket gör att vibratorn inte fungerar ordentligt). Se också till att batterierna är rätt isatta. Vanligtvis finns det ett + märke. Om det inte finns där, kan du prova att justera batteriernas riktning. Vi rekommenderar också att du tar ut batterierna när du har använt produkten, så att både batterierna och produkten håller längre.

Som kund hos oss har du alltid 30 dagars retur- och ångerrätt. För att vi ska kunna godta din retur, får produkten inte ha använts, och förpackningen/förseglingen får inte ha öppnats. Det är självklart möjligt att returnera enskilda produkter från din beställning eller hela beställningen.

Du kan läsa mer om hur du gör en retur här

Ja, alla produkter i webbutiken är tillgängliga på vårt eget lager, så att vi kan skicka din beställning snabbt och effektivt.

Vanliga frågor:

Som kund hos oss har du alltid 14 dagars retur- och ångerrätt. För att arrangera en retur måste du kontakta oss via kundservice@blushme.se

För att vi ska kunna godta din retur, måste produkten vara oanvänd, och förpackningen/förseglingen får inte ha öppnats. Det är självklart möjligt att returnera enskilda produkter från din beställning eller hela beställningen.

Så snart vi har mottagit ditt e-postmeddelande, skickar vi dig en returetikett via e-post. Du måste sedan skriva ut den, fästa den på paketet och lämna in den på närmaste DHL-ombud.


Villkor för returer:

- Varan måste vara oanvänd, och förpackningen samt eventuella förseglingar får inte ha öppnats.

- Returkostnaden är 65 kr och dras från köpesumman av Klarna.

- Det är kundens ansvar att säkerställa att försändelsen når fram till oss. Vi ber dig därför att kontakta oss. Mot en avgift på 65 kr ger vi dig en returetikett som kan spåras genom hela försändelseprocessen.

- Returer accepteras inte om förpackningen eller förseglingen har öppnats.

Om du har haft otur och mottagit en defekt produkt, måste du skicka in en reklamation. För att göra detta, vänligen kontakta oss på kundservice@blushme.se

Beskriv problemet/felet så detaljerat som möjligt. Om vi inte kan lösa problemet på distans, kommer vi normalt att be om produkten tillbaka för inspektion.

Vi behandlar återbetalningar löpande.

Om du redan har betalat fakturan/köpet, kommer du att få ett e-postmeddelande från Klarna så snart vi har mottagit och godkänt din retur.

Om du ännu inte har betalat, annulleras köpet av Klarna, och fakturan makuleras så snart returen är godkänd.