Retur och reklamation

Som kund hos oss har du alltid 14 dagars öppet köp och ångerrätt.
För att göra en retur behöver du fylla i kontaktformuläret här.

För att vi skall kunna godkänna din retur så får produkten ej varit använd och därmed förpackning/försegling får ej vara öppnade, det går självklart bra att enbart returnera enskilda produkter i din beställning eller hela beställningen.

När vi mottagit ditt mail så kommer du få en returfraktsedel via e-post, den kan skrivas ut och tejpas på paketet som du lämnar in på närmsta Postnord ombud.

.

Returvillkor:

- Varorna är oanvända, förpackning och ev försegling måste vara obruten.

- Returfrakten kostar 65kr och justeras på köpet hos Klarna.

- Det är kundens ansvar att försändelsen kommer fram till oss vid en retur, därför ber vi dig ta kontakt med oss så tillhandahåller vi en returfraktsedel mot en avgift på 65kr som är spårbart hela postgången.

- Om försegling/förpackning är bruten godkännes ej returen.

Har oturen varit framme och din produkt är defekt så ska du göra en reklamation, för att göra en reklamation behöver du fylla i kontaktformuläret här.

beskriv problemet/felet så utförligt som möjligt, kan vi inte lösa problemet på distans så tar vi vanligtvis in produkten för en kontroll.

Vi mottar returer och behandlar dom löpande.

Om du redan har betalat fakturan/köpet kommer du att få ett email om återbetalning från Klarna när vi mottagit och godkänt din retur.

Om du inte redan har betalat så annulleras köpet hos Klarna och fakturan tas bort när returen är godkänd.

Fick du inte svar på din fråga? Hör av dig så hjälper vi dig!

Kontaktformulär